Kryssning?

shit vad jag är grymt seg idag.. känner verkligen att jag inte har sovit ut. Men jag var ju iofs vaken till 3 inatt ungefär, så kanske inte så konstigt att jag är trött? men jag är inte bakis iaf och det gött de ;D
Så idag ska jag inte göra mycket kan jag säga er.
Ska nog pyssla lite sen.. har ju framkallat massa bilder från Sunny Beach, så tänkte sätta in bilderna i ett album. Så ska nog sätta mig och göra det sen :)
Ska duscha också så kanske jag vaknar till liv med :P

Jag har även blivit grymt sugen på att åka på kryssning!
Finns ju för 75 kr liksom, det är ju ingenting :O
Skulle vara sjukt kul alltså :D
Satt och kollade på massa sidor igår, men jag hitta ju inget.. fattar inte riktigt hur man kollar. och jag som har gått turism, jag borde väl kunna lite eller? ;P haha.
Nej men erika får kolla upp det där :P hon kan lite mer än mig ;)
Men funderar på om jag ska försöka ge mig på hemsidorna igen?? :P
Jag kan ju lyckas, man vet ju aldrig liksom ;)

Vilket underbart väder det är ute då :D
Kan inte snön bara smälta bort nu så skulle jag bli väldigt glad :D

Ha en skön söndag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0