Inte min grej?

Nej nu ger jag upp, har suttit hur länge som helst känns det som och kollat på kryssningar.
Jag fattar verkligen NADA!! Kanske inte är min grej det där riktigt? ;P
Så nu ger jag upp.. och överlåter det där till Erika!
VI ska på kryssning helt enkelt, så är det bara :P haha.

Förresten, Tina och jag har suttit och spelat wii väldigt mycket nu..
och jag kan säga er att vi är på SISTA bossen nu, är inte det lite nördigt?? :P
Tina fick spelet förra lördagen liksom :P haha. det har gått 1 vecka och 1 dag, fast inte säkert vi klarar av den idag, men får hoppas på det ;) då har vi klarat hela super mario spelet isånna fall, bra där ;)

Tina har även varit iväg och köpt slalom skidor och grejer idag.
Hon är såå nöjd så :D
Tur att hon ska till sälen på onsdag så hon får testa dom ;P
Men dom var riktigt snygga faktiskt :)

Nej ska hjälpa Tina med super Mario nu :)

Jag kommer såklart skriva här om vi klarar av den idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0