inte långt kvar nu :P

Idag är det äntligen fredag! Alltså en dag närmare till imorgon lördag :P Då blir det fest, och som vi har längtat :P

Min dag idag då :P
Jag gick ner till jobbet vid 12 för att hälsa på :)
Madde fyller ju nämligen år imorgon så vi gav blommor och en vin flaska till henne :)
Och hon blev så glad så :) Blev även fika :P  gött de!
jag lunchade även med henne och Emelie, mys :)
Sen blev det att gå på stan och fixa present till Linnea, hon fyller ju 17 år på måndag! börjar bli stor nu ju!! :O
Snart träffar man henne på krogen också, uj uj :P

Nej nu ska jag ta mig en apelsin sen blir det en dusch :)

Tagga inför imorgon nu!!
Wiiee :D:D


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för att du var med och gjorde min fredag så bra! Du är så himlans go!!! Kramar från mig. Ser att du säkert är trött idag (söndag) om man ska tro på vad Tina har skrivit hi hi!

2010-02-28 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0