Har man ont så har man!

Hallå, jag glömde skriva en sak i förr förra inlägget, alltså om lördagen :P

Ni som känner mig vet ju att jag kan vara lite knäpp ibland.. då ska ni höra det här :P

Påvägen hem från statt, bara några meter från Tina, så kunde jag verkligen inte gå. Jag hade såååå ont i fötterna! Jag hade ju nya skor som jag aldrig hade gått i innan. Jag hade ont redan utanför statt, men vi tog taxi hem som tur är. Men från konsum och till Tina så fick jag nog, hade så jävla ont. Så jag, JENNY, tar av mig skorna och går barfota i snön, eller går.... jag sprang!! haha det måste ha sett lite roligt ut faktiskt :P Men ni tjejer förstår mig nog hur ont jag hade! killar fattar ju inte det..
För jag pratade med brorsan när jag kom innanför dörren och berättade vad jag hade gjort.. han tyckte jag var knäpp och sa att jag inte kunde göra så, jag kunde ju bli sjuk! :P haha. Helt söt :P
Men då sa jag att Catte förstår mig iaf! och det gjorde hon med :D

Så, ville berätta det bara :P
Tur att ni har en knäpp Jenny ibland, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Helt ok att vara LITE knäpp, vem är inte det ;-p

2010-02-02 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0