Fika det gillar vi ;P

Idag har det varit en bra dag :)
Även vädret har ju varit bra, vilket är skönt :)
Det blev fika idag på stan med Tina, Murra och blirren :) Äntligen fick jag min hallonpaj som jag har varit sugen på länge :P  Vi får fika någon mer dag tycker jag, för det är alltid trevligt :)

På lördag blir det fest och jag längtar som aldrig förr :D
Ska bli kul att träffa lite nytt folk och även sina vänner som man inte träffar allt för ofta.
Tror det kommer bli kanon :D

Sen undrar jag varför inte typ Lady Gaga eller Black eyed peas kan komma till Sverige!??
Skulle vara så himla grymt om någon av dom kunde komma så man fick gå på någon konsert!!
Men sån tur har väl inte jag =/

Vad blir det imorgon då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0