Är sååå trött!

Idag har man jobbat, riktigt kul faktiskt för det har varit massa folk idag :)
Trodde det skulle gå segt på jobbet idag för jag stängde av one tree hill vid 04 inatt =/
Men det gick förvånansvärt bra faktiskt :)
När jag kom hem så käkade jag med mamma, gav henne en liten alla hjärtans dag present i förskott också :) hon fick en blombukett och en sten som det står: "Världens bästa mamma" på med hjärtan. Hon blev så glad, lite rörd också ;)
Sen satte jag igång och bakade kakor, Cookies som jag och Linnea gjorde när vi sågs, och dom var så himla goda :) Så ska bjuda Erika och Blirren på dom ikväll hade jag tänkt :) hoppas dom tycker dom är goda!

Men nu känner jag att tröttheten kommer.. usch skulle kunna gå och lägga mig och sova!
Kanske ska vila en stund innan jag går till Erika?
Kommer aldrig orka kolla på film annars.

Förresten... Igår drömde jag mardröm om Alanya!
Inte så bra kanske när man ska åka dit :P
Men först och främst så störtade vi på vägen dit, jätteul, jag som är flygrädd!!
Men det gick bra för oss alla och vi kom fram tillslut till alanya.
Och Alec var med istället för Malin, fråga mig inte varför :S
När vi kom fram så var det hur mulet som helst.
Vårat hotell låg i utkanten av allting och det var hur skabbigt som helst!!
Var inte några folk på hotellet, bara vi!! helt trist var det.
Vi satt typ ute i en trädgård och det var helt äckligt, massa småkryp och grejer..

Nej fy.. det var skönt att vakna upp från drömmen kan jag säga er :)
Vi kommer ha det bäst i Alanya, det vet jag :) Om vi inte störtar förstås ;)
Nejdå ;)

Nej nu ska jag vila med Belsebajsen :)
Sen blir det Erika som gäller ;)

Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha du får inte vara så nervös över Alanya ;)

2010-02-13 @ 18:43:36
Postat av: linnea

hur kan man inet gilla dom kakorna? ;S och nej klart ni inte störtar! :)♥

2010-02-14 @ 00:20:06
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tina: efter min dröm så kommer jag vara nervös kan jag lova dig :P

Linnea: Eller hur, dom är dyng goda verkligen :D Får hoppas vi inte gör det!! <3

2010-02-14 @ 02:18:25
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0