Albumet klart :)

Idag har man haft något att göra idag fast man har varit ledig.
Brukar ju annars inte ha det.
Jag gick vid 12.00 till mamma för att höra vad dom hade för mat att erbjuda, inge gott direkt, strömming, bläää! men min mamma är ju så snäll och fixar annat till mig :) Tack mamma! :)
Eftersom klockan inte var så mycket för att äta än, så gick jag tll Ö&B för att kolla efter album och lite sånt där. Men det var ju slut eller så hade dom inget :S värdelöst. Så jag gick tillbaka till mammas jobb och käkade :)
Efter det gick jag vidare till jobbet och hälsade på där, lämnade lite saker och gick vidare till bokia. Där hittade jag bara dom där fotofixen som jag pratade om i förra inlägget, album fanns det men dom var ju svindyra där :O så väntar med det tills dom fyller på det på Ö&B istället :)
Gick och handlade lite på Willys sen tillbaka till jobbet och pratade en stund :)
Kan ju även säga att jag har nog världens bästa chef :D Man får leta för att hitta någon sååå bra som henne!!

När jag kom tillbaka hem till Tina så blev det att tvätta lite.
Har även suttit och pysslat klart med mitt Sunny Beach album :)
Är ganska så nöjd, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med framsidan :P men men..
Det är ju främst bilderna man ska titta på, inte texten. För det var texten på framsidan som blev fult enligt mig!
Men det är ju mitt första album som är helt klart så man får väl inte klaga kanske?
Blir nog ännu bättre nästa gång :)

Vad blir det i helgen då mina kära vänner?
Eller ska man ta en lugn hemma kväll med sin kära mor?
Hmm.. får tänka på saken.

Nej nu ska jag kolla om jag har fått ett mejl som jag har väntat på, sen blir det att hämta tvätten!

Hoppas ni har haft en bra Tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad go DU är då! TACK!Har man härlig personal så mår chefen bra!!!! Många kramar från mig till dig!

2010-02-10 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0