Jullov :D

Nu har jag jullov :D :D :D
Ni anar inte hur skööönt det är!! :D
Ska iofs jobba imorgon och på torsdag men det är sååå roligt så det gör inget :D och man slipper gå upp 06 på morgonen också. Det ska faktiskt bli skönt att slippa skolan ett tag nu, fast kommer sakna alla fina människor i klassen och min studiegrupp, man har så kul med dom :)

Våran gestaltning idag gick jättebra :D
Jag var inte ett dugg nervös utan tyckte bara det skulle bli kul att visa upp det. Och med publikens ansiktsuttryck såg det ut som om dom gillade det :) så det känns riktigt bra faktiskt :) Det var även kul att se alla andras gestaltningar, skön dag helt enkelt :)

Jag kollade ju på filmen "Taken" igår kväll som jag har fått lånat av Madde.
Den var jättebra och jag rekommenderar den verkligen!
Den får 4 av 5 ostbågar av mig ;D



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?
Är så slööö, orkar inte göra något.
Man kanske skulle slå in lite julklappar?
Men jag orkar inte med nånting just nu känner jag.

Pappa ringde för en stund sen med, imorgon drar han ju till Gran Canaria med några kompisar så han önskade mig god jul och sådär :)
Tycker pappa är värd att få komma bort lite, det behöver han :) <3

Linnea åker ju till Thailand imorgon också, så jag ska vara kattvakt åt lisfis :) får gå dit efter jobbet imorgon och sen får nog mamma köra hem mig :P
Men gumman du får ha det så bra och njuuuuut av varje minut <3
Du är också värd att komma bort lite härifrån!
Jag önskar dig en trevlig och rolig resa och god jul och gott nytt år gumman :) <3<3<3

Nej nu ska jag försöka hitta på någonting....
frågan är bara vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0