Hundvakt!

Och så var det måndag igen och vardagen börjar..
Jobbade idag med Ann-Louise, var ganska så lugnt på jobbet idag.. men lite folk i rörelse iaf :)

Är hundvakt till Onsdag, så just nu är jag i ett stort hus själv med de två fyrbenta.
Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på?
Har ingen lust att sitta vid datorn längre..
Funderar på om man ska spela något wii spel?
Men då måste jag koppla in det och vet inte om jag orkar det haha :P

sitter och kollar på vänner just nu och brasan är tänd och hundarna ligger och sover på två olika platser.. mys mys! hundarna har precis busat lite i sängen men dom blev trötta fort.


                      Vänner på tv och brasan igång!


                      Hundarna busar i sängen!


                 Zelda ligger brevid mig här i soffan!


                           Och Leija somna i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0