Torsdag

Nej jag måste börja med och säga att jag är besviken på er mina läsare, INGA kommentarer på länge har jag fått, dåligt dåligt. Trodde jag skulle få något om mitt fallskärmshopp i alla fall, men inte ens det fick man.

Jaja.. nog om det.
Dagarna rullar på..
Ni som inte vet så har jag skaffat mig en lägenhet på frödingsvägen (såklart) ;) det är ju där alla bor nu typ så :P jag väntar bara på att få massa papper så vi kan skriva på dom, sen är den min :D wiiee det ska bli riktigt spännande :) jag ska ta kort på den sen när jag har fått nyckeln så ni får se hur den ser ut, sen får ni ju självklart komma på besök också, kommer bli så ensamt :P Men får hoppas att jag kommer trivas :D men det tror jag nog, Sofie bor ju snett ovanför mig så det är ju skitbra :D Och den är helt inflyttningsbar också, behöver inte göra någonting, great ;D
Måste köpa mig en soffa, vardagsrumsbord och köksbord bara. Soffa är väl det som jag behöver mest! köksbordet kan jag vänta med, man sitter ju typ aldrig där ändå.
Så så ligger det till i alla fall :)

Och snart åker man till Alanya också, fy fan vad gött det ska bli :D Min sommar är inte över än och det känns riktigt bra :D Var inne till Örebro idag med sofie och Jessica och växlade pengar :) På tisdag natt bär det iväg, läängtar :D Måste börja packa snart också, eller i alla fall ta fram kläder som jag ska ha med mig.

Just ja, nu har man ett kattunge på rummet också.
sofies morbror ska ha den, men Sofie ska åka med den till Hällefors på Lördag eftersom hon ändå ska dit då, och hon försökte ha honom hos henne men hennes katt Jesus var så elak mot den här kissen så han får vara hos mig så länge. Just nu är han så himla trött för han har nog inte vågat sovit något inatt hos Sofie, Så han kommer nog sova hela dagen. Kul för mig inatt, då kommer han väl vara jättepigg och vill leka eller nåt :P Jag får hålla tummarna på att han vill sova och vara go bara :) jag kommer väl bli helt kär i honom så jag vill inte lämna tillbaka honom ;P

Ja som sagt, det rullar på här ;)
Händer något varje dag tycker jag! haha :P

Nu ska jag äta, sen får vi se vad det blir :)
antar nog att jag åker till Sofie senare och softar med henne :)

ha det gött!
Och kommentera gärna ;)
Så lovar jag att inte skälla på er igen ;)

Kommentarer
Postat av: Troynathalie

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-09-07 @ 10:07:19
URL: http://troynathalie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0