Tjarrrååååå

Nej nu blir det sista inlägget innan jag drar till ALANYA ;D
Åker klockan 00.00 från Degerfors ungefär, planet lyfter 07.00 imorgon bitti, ni kan ju tänka på oss då, eller så ska jag tänka på er när ni kommer vakna och titta ut genom fönstret och se höstväder! i Alanya kommer det vara 32 grader i skuggan hela veckan!! så jäkla gött!!!

Så nu ska jag hitta på något med Sofie innan vi drar in till Degerfors. Där ska vi sitta hos Tinas mamma med Tina och göra något, vänta på att tiden ska gå kanske ;)

Ni får ha det så bra här hemma ;)
För vi ska ha det GRYMT BRA!! :D
Ska sola, bada, äta gott och festa åt er med, lovar!
Och Linnea, ska tänka på dig på torsdag när du börjar skolan haha ;) ha det så kul gumman ;)

Hej då Sverige!
Hej Alanya!!!!! :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: linnea

Va tidigt ni skulle åka då! =( ni får ha det så bra o ja snälla tänk på stackars mig då! ;) men jag vill inte veta av nått mms! hahah! PUSS

2010-08-18 @ 00:04:15
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0