snart Lördag

Idag fyller världens bästa pappa år :D
Grattis <3<3


Har varit och fikat med honom idag och gett presenter :)
Sen hem en liten sväng och fixade lite saker, sen kom Sofie så då åkte vi upp till stan. Gick och tog ut pengar, köpte present till mamma eftersom hon har fyllt år. Sen leta vi som tusan efter något till Catte och Blirren, men det är ju grymt svårt alltså! men till slut hitta vi något och det får helt enkelt duga. Fick ju reda på igår att dom skulle ha fest imorgon så det blev ju lite stressigt kan man ju säga.

Men imorgon är det fullt upp.
ska upp 7 imorgon bitti för vid 8 bär det av till Västerås där jag ska hoppa FALLSKÄRM!
Jag är så jäkla rädd ska jag säga er. Ont i magen som tusan har jag med. Skulle kunna bryta ihop när som helst och bara stortjuta, så rädd är jag!! fy fan alltså.
MEN JAG SKA KLARA DET!!
panik panik panik panik panik panik!!!!!!!!

Efter det om jag klarar mig, så blir det hem och duscha och slappa, sen iväg till Anna som har grill och mys, ska sitta och dricka och grilla och bara umgås med vännerna. Sen får man väl försöka hinna in till Catte och Blirren med här i Kga. Det kommer bli snärjigt men det får helt enkelt bli så. Blev lite tokigt allt det här.

Men jag skriver nog mer imorgon när jag har kommit hem från västerås. (om jag överlever).

Ni kan väl tänka på mig klockan 11.00 imorgon?!

Önska mig Lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0