Om första dagen i skolan

Hallå där :)

Skulle ju skriva om hur min dag igår var i skolan.
Jag kan ju säga att det är tur att jag har Tina som går där, hon mötte upp mig och visade lite i skolan. Det är ju hur stort som helst, förstår inte hur man ska hitta alltså! Jag hittar typ till aulan och biblioteket, eftersom det ligger vid stora entren ;)
Men igår iaf fick jag sitta i Aulan hela dagen, fick information bara. Sen en liten rundvandring, men lärde mig inte så mycket av det eftersom dom bara visade biblioteket, vart studievägledarna sitter, restauranger. Dom förklarade inte hur man ska tänka med salar och sånt där.. Så det har Tina förklarat för mig lite men tycker det är svårt ändå :P

Imorgon är det väl som det gäller, då börjar skolan på riktigt.
Det är imorgon som lektionerna börjar.
Blir att gå upp vid 06 imorgon eftersom jag börjar 8.15, kommer bli jobbigt att pendla de första veckorna, sen kommer jag nog komma in i det mer :) hoppas jag ;)

Men så ligger det till just nu iaf.
Får hoppas man börjar lära lite nytt folk imorgon.

Just ja, fick nycklarna till lägenheten idag :D
Härligt härligt :)

Nu ska jag duscha sen måste jag göra massa ärenden :P

Tjarråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0