Imorgon gäller det!

Jag är så himla nervös!
Imorgon börjar allvaret, och jag vill inte!
Lilla jag ska gå på ett stort universitet!! :O
Helt sjukt.. förstår inte hur man ska hitta.
Jag har ju jäkligt tur att Tina går på universitetet och kan hjälpa mig, men tänk alla de andra, som kommer och är helt nya och själva och har ingen kompis som går där, hur tusan gör dom?
Usch så nervös är jag... hur ska det gå!??

Om jag ska vara ärlig så är jag inte ens sugen på att börja plugga =/
Låter kanske dumt men så är det.
Men känns som att det är det som man måste göra nu för att ha något att göra. Så det är därför jag börjar. Tycker inte ens det ska bli kul, men kanske ändrar inställning sen när jag har börjat? ;)
men tänk er själva att börja plugga när man har jobbat sen efter studenten.. nej usch. sätta sig i skolbänken igen liksom.. not fun!

Men men..
Jag kanske skriver imorgon och berättar hur det har varit :)

Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0