Vovvarna :)

Shit vad jag har kommit igång med bloggningen nu känner jag :P
Men det är väl bra det? ;)

Jag var ju hundvakt i torsdags till söndag :)
Och jag har tagit lite kort på vovvarna så måste bara lägga ut dom här :)
Dom är ju bara för söta ibland alltså ;P



                                        Leija :)


                                   Leija igen :)


                          Haha Zelda, helt söt :P


                                     zeldan :P


                                  Leija gäspar :P


                                Fasiken så söta :)


                                   Skithund ;P


                                       Goding :)


                                   Världens sötaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0