Vart tog solen vägen??

Igår vid halv fem så gick jag och mötte upp Tina på busstationen, vi gick hem till mig och då träffade vi Therre så vi stod och snackade en stund med henne :) Sen gick vi in till mig och Tina hjälpte mig att söka till univeristetet till hösten, skönt att det är fixat nu :) Så nu är det bara och vänta och se om man kommer in eller inte.
Sen var det dags för träning igen, jag var grymt taggad eftersom vi skulle ha en bra spinninginstruktör! Men när vi kommer dit så får man reda på att hon är sjuk, och att en annan skulle ta passet istället som jag inte gillar så mycket, men det gick ändå och svetten rann som aldrig förr!! På söndag blir det träning igen! :D Gött att ha kommit igång igen faktiskt :D

Efter träningen så duschade jag och gjorde ordning mig lite snabbt, sen gick jag hem till Catte där det bjöds på fika :) Cheesecake och grejer, mums :D Det var bara Erika som var där när jag kom, Murra hade migrän fick jag höra och blirren skulle komma senare och även Tina. Men dom kom båda två tillslut :) Satt och snackade till 22 ungefär, sen drog vi alla hemåt. En trevlig kväll var det i alla fall med gott fika :)

Idag undrar jag vart det fina vädret är??? :O
Jag tänkte ju ta en promenad hem från Tina och byta om till träningskläder och gå ut och gå... men blir ju så otaggad när det är mulet ute!! SOL ska det va!!

Men det blir nog en promenad hemåt i alla fall... sen får vi se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: sofie

det fina vädret försvann på grund av vulkanutbrottet på island... Det är aska i luften, som göra att det blir skitväder.

2010-04-16 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0