Torsdag :)

Hallå :)

Erika skrev för ett tag sen att hon tyckte jag kunde blogga, men jag har massa bilder som jag vill lägga in, från tex erikas fest, roadtrippen med Tina och sen på vovvarna som jag är hundvakt åt just nu :P
Men nu är det såhär att jag sitter på grannens lilla dator, så kan inte lägga in bilderna på deras dator. och jag har inget internet på min dator, så därför får allting skjutas upp.
Och jag kan inte skriva om roadtrippen heller, för jag vill lägga in bilderna i samma inlägg.. aa jag tror ni fattar hela grejen :P
Så därför får ni vänta ännu längre...
Om jag har tid så KANSKE jag kan gå in med min dator till mig och sätta mig där ett tag och fixa bilderna och skriva blogginlägg, beror på om jag har någon ork till det imorgon. Sen så får jag så dåligt samvete när jag lämnar hundarna hahaha :P så därför säger jag bara kanske att jag gör det imorgon!! ;)

Har installerat The sims med husdjur på min dator, funderar på om jag ska spela det :P snacka om att man har tråkigt då alltså, har inte spelat det på evigheter, får se om jag kommer ihåg hur man gör med allt :P

Har haft en bra dag idag iaf :)
Goaste hundarna att vara med, fick tillbaka på skatten, ätit god mat, tränat, umgåts med tina, erika och blirren :) Kan ju inte bli bättre? ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Lämna hundarna i en halvtimme, det dör dom inte av, och fixa med dom där bilderna =)

Jag vill med ha sims det är ju askul och jätteberoendeframkallande! =P

Skatteåterbäringen måste vara det bästa som hänt hittills 2010 =D

2010-04-09 @ 12:30:03
Postat av: Jenny

svar till Sofie: har inte haft någon ork idag och fixat bilderna =/ har blivit förkyld :( njaa.. jag satt och spela det förut, det var inte så kul faktiskt :P jag tröttnade ganska fort. Jaa eller hur, det gillar vi ;D

2010-04-09 @ 17:43:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0