Tillägnat Erika!

Jag fick en kommentar i förra inlägget av min kära vän Erika att hon tyckte jag skulle skriva ett inlägg om just bara henne och tycka väldigt synd om henne med. Och eftersom jag inte har något att göra just nu så då tänkte jag att, ja det kan jag väl göra ;)

Så jag kan ju börja med nu att det är så himla synd om Erika som är sjuk och jobbar ett 11-timmarspass på Boda Borg idag. Hon har feber och är väldigt väldigt väldigt förkyld!! Stackars min Erika :( det är verkligen synd om henne! Inge kul att vara sjuk ju! =/ och absolut inte att jobba och vara sjuk samtidigt, uj uj, det är tufft verkligen! Men min Erika är stark, hon orkar allt :)
Får hoppas du mår lite bättre efter att du har läst det här inlägget Erika? :)

Krya på dig vännen :) <3<3


Kommentarer
Postat av: Erika

TACK JENNY! <3

Det värmde! Jag satt på jobbet och skrev de där och mådde skit, dessutom är det ju alltid extra synd om mig när jag är sjuk! Men bättre nu! =)

2010-04-21 @ 11:54:51
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0