Stackars hår :/

Hallå, jag tror jag slog rekord idag. Jag vakna 09.15 idag av mig själv :O Och ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR att sova, gärna länge också ;) Så jag blev helt chockad när jag såg vad klockan var :O men jag pallra mig upp vid 09.30 ungefär, sen dess har jag bara tagit det lugnt :)

Har gjort ordning mig lite nu.
Var först tänkt att jag skulle gå till mamma och äta mat där, men sen ringde Tina och frågade om jag ville äta mat med henne, så tackade ja till det istället ;)
Så tänkte snart ta min Mp3 och knata till henne strax :)

Har tagit kort på mitt hår så ni verkligen förstår hur slitet det är.
Visst jag kanske tjatar väldigt mycket om mitt hår nu, men jag vill så gärna att ni ska förstå hur det verkligen är :P haha. Okej, spegeln är skitig men det är håret ni ska titta på, och visst, bilderna är inte så himla bra. Men tillräckligt bra för att ni ska se hur mina toppar ser ut, eller??





Förstår ni nu??? :O
ujuj.. stackars mitt hår!! :/

Kommentarer
Postat av: linnea

du det där va illa,jag kommer snart över med saxen och klipper rakt av tror jag ;O hahaha!

2010-04-29 @ 15:36:47
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: ja det är väldigt illa faktiskt :/ haha ja det får du snart göra med ;) haha

2010-04-29 @ 19:46:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0