Nu säger jag god natt

Nej nu ska nog jag gå och sova.. i alla fall lägga mig i sängen och glo på tv.
Det är ju en dag imorgon också, och då blir det ännu mer kurser.
Det är det jag sysslar med nu känns det som ;P

Men på fredag blir det att sköta vovvsingar och festa, då ska jag försöka och inte tänka på alla de här kurserna som jag har gått igenom ;P
Och i Mölle så ska vi spela ett spel som vi lärde oss när jag fick följa med på Erikas och Tinas lagfest, shit det blev en galen kväll efter det spelet, men vi måste bara göra det i Mölle nu alltså, eller vad säger du Erika? ;)
Kan kanske förklara hur det går till någon dag ;) det gäller att inte vara snål på spriten då iaf ;) haha.

nej sängen var det
Natti Natti :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ska jag palla hela kvällen kanske jag skulle banga det spelet! =P

2010-04-29 @ 08:36:13
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika klart du inte får banga!! :O en liten stund får vi spela det iaf ;)

2010-04-29 @ 10:49:39
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0