Kusin på besök :)

Nu är Påskhelgen över och kusin vitamin har åkt hem :(
Tråkigt och tomt när hon åkte, alltid lika kul att träffa henne och hitta på saker :)
Det har blivit en hel del spel på kvällarna när hon har varit här :P Vi har kört "Alias" vilket till och med jag tycker är roligt :P Så i tisdags kom hon hit, på onsdagen gick vi till mammas jobb och käkade, sen lite ärenden på stan, och på kvällen blev det spel med erika och tina :)
I torsdags så slappa vi på dagen bara, sen började jag göra ordning mig eftersom det vankades fest hemma hos Erika :D Det kom massa folk till henne, och lite nya ansikten med :P Det som var konstigt var att jag drack 8 cider men blev inte full :S så jag var nykter på statt när Hoffmaestro spelade, men det gjorde inget för dom var grymma och jag hade kul ändå :D:D Känns bra att man kan ha kul ändå utan alkohol :) Men hoffmaestro var i alla fall grymma och det tyckte nog Linnea också ;) Hon var nämligen i luren hela tiden för hon ville så gärna höra dom :P Härlig publik var det också, en bra kväll helt enkelt :D
I fredags så var jag inte bakis och det var så gött att inte vara det :P Jag, Mamma och Johanna åkte in till Örebro för att hälsa på Jonas och Cissi och barnen Alice och Emil :) (Jonas är min kusin) Det var jättetrevligt och kul eftersom jag inte träffar dom så ofta. På kvällen blev det spel igen med Blirren och Tina :)
I lördags så gick vi till jobbet en sväng, sen hem och slappa. Jag var sjukt trött då, ville typ bara sova hela dagen :P men Linnea kom in en sväng och tog en kopp kaffe :) trevligt! Hon ville ju träffa Johanna också :) På kvällen blev det spel igen såklart ;) haha.

Idag har Johanna åkt hem, tråkigt :(
Om inte jag skulle vara hundvakt på torsdag så hade jag fasen följt med till Öland!!
Finns ju ändå inget att göra i den här staden..
Men som sagt, på torsdag ska jag vara hundvakt... åt 2 stycken! Jag undrar hur det kommer gå :P

Ska nog plocka upp lite nu på rummet.. sen får vi se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0