Kurs kurs kurs

Inte långt kvar till Mölle festen!!! ;)
2 dagar bara, uj uj :P
Måste ju till systemet också, men det får nog bli på fredag!!
Tagga tagga tagga!!! ;D

annars då??
Vädret är inte på töpp idag..
Jag sitter hemma och har bryggt kaffe och ska nog ta mig en bulle till.
Måste ju gå kurser eftersom jag ska jobba på pressbyrån i sommar, och jag gör det genom internet, vilket är väldigt smidigt tycker jag :) Men jag kommer ju aldrig igång känner jag!! Men om jag tar mig en kopp kaffe och en bulle och sitter och lyssnar så kanske det går bättre?? :) ja så får det nog bli!! En kurs kanske tar typ 40 minuter, så jag kommer sitta typ hela dan idag känner jag :P Men jag har ju ändå inget annat för mig så kan ju lika gärna göra det ;)

En grej till som jag bara måste säga!! Mitt hår alltså!! shit vad slitet det är nu! Mina hårtoppar är som svinto, och jag överdriver faktiskt inte!! sitter och känner på håret nu, och det är så himla slitet och torrt och jag vet inte allt. usch, måste verkligen komma iväg nu. Måste prata med Sara!! Så det är nog också ett måste att göra idag! höra av mig till Sara och boka tid! yesbox!

Nej kurs var det nu ja...

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0