Hur gick det där Erika? ;)

Det var riktigt gött att komma ut på en promenad förut :) Underbart väder ute alltså, hoppas det håller i sig nu! :)
jag kan ju säga att det blev ganska så intressant med låtarna i MP3:n :P Började skratta lite för mig själv faktiskt, först lyssnade jag på en låt av simple plan, sen kom green day, nästa låt... ja då blev det country :P haha min bror har väldigt blandad musiksmak ;P Men det funka i alla fall :)

Just ja, måste ju berätta en sak som egentligen inte skulle komma ut här på bloggen, men jag bara Måste! ;) Sorry Erika ;)
Jo nu ska jag berätta: I Måndags så gick Tina och jag till resebyrån för att höra lite vad det skulle kosta ungefär att åka till Thailand över jul och nyår. Jag, Tina och Erika har nämligen snackat om att det skulle vara riktigt gött att åka dit, för vem vill inte det liksom? och när Tina och jag var på stan så passade vi på att gå in dit och höra lite, bara för skojj skull :) Efter det gick vi hem till mig, Tina ringde Erika men fick inget svar.. efter ett tag ringde Erika upp Tina. Tina började babbla och Thailand... till slut hörde jag Tina säga: HAR DU FÅTT BENSINSTOPP!??? jag och mamma kollade på Tina och mamma kläcker ur sig: Men nu får du väl skärpa dig Erika! haha. Erika säger att hon står vid mobilect och behöver hjälp.
Jag och Tina åker dit med en bensindunk.. Erika hoppar in i bilen och vi åker till OK. När vi kommer tillbaka till bilen så får vi lite problem, men det löste sig tillsut :) jag var tvungen och fråga Erika om bensinmätaren är trasig.. men jag fick till svar: Nej det är den inte. Jag: hepp, bara undrade liksom ;)
Det roliga är ju att det här var inte första gången hon fick bensinstopp!! Nej hur många gånger är det du har fått bensinstopp Erika?? ;) Bäst att vara ärlig vettu ;)

När vi skulle möta upp Erika, Blirren och Murra utanför Pastell INTIM så säger Erika när hon ser oss: Kom igen nu, ni är sist!! Tina: Ja men vi blev ju sena pga att någon fick bensinstopp så vi var tvungna att hjälpa henne!! :P Då blev Erika tyst men fick erkänna sen för dom andra brudarna :P

Det är våran alldeles egna ERIKA de ;)
Men det är tur att vi älskar henne i alla fall :D <3




Kommentarer
Postat av: Erika

Jag försvarar mig på: http://erijka.blogg.se/2010/april/erikas-charm.html

2010-04-14 @ 23:08:19
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Nej det här inlägget innehåller bara fakta!!

2010-04-15 @ 12:08:51
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Tina

Erika det går inte att försvara sig :P Du har ju tagit på dig redan att det var ditt fel ;) Men jag ska läsa ditt försvars tal :P

2010-04-15 @ 19:05:24
Postat av: Ailoandrea

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-26 @ 11:09:21
URL: http://ailoandrea.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0