En bra helg helt enkelt!

Ååhh jag har haft en sån bra helg :)
I Fredags så blev det fredagsmys hemma hos Tina :)
Det blev god mat och en bra film med godis och dricka :) det gillar vi!
Blirren kom även förbi en liten stund på kvällen. Tack för en bra fredag tjejer <3







I lördags så hälsade jag på pappa och C/O! :) Alltid lika trevligt att få träffa dom :)
sen bar det hem och göra ordning sig lite, det blev spontankväll att sitta och dricka lite hos brorsan och Catte :)
Riktigt kul och trevligt var det :) Jag älskar verkligen när det blir spontankvällar, det blir alltid lika lyckat! :D 
Sen måste jag ju bara tillägga, Nik og jay!! oj så vi gillar det ;D eller vad säger du Erika? ;) En grymt lyckad och bra kväll! Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner?? Älskar er <3

















 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Belsebajs =D=D

2010-04-18 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0