Chockad!! :O

Hallå!
Var inne på ticnet förut för skojjs skull, tänkte kolla på biljetter till Lady Gaga igen.
Och vet ni vad, det finns biljetter nu :O:O
Det var ju tvärslut då när biljetterna släpptes, fanns ju inte ens så man kunde sitta brevid varandra.
Men nu kollade jag på först 2 biljetter, och det fanns. sen tänkte jag att jag kollar om det finns för 4 biljetter också, och det gjorde det med :O Helt chockad blev jag!! Jag vill ju så gärna gå på henne, men frågan är ju... har jag råd??? =/

Jag vill vara RIK!!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

svar: hahah jenny, han heter faktiskt det! Eller han heter skurk ;D

2010-04-13 @ 15:34:13
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0