Onsdag :)

Ännu en ledig idag.
Men jag bara slappar när jag är ledig, gör ju inget vettigt =/
Men idag ska jag gå till Veronica, Dennis och Julia en stund, äta med dom och umgås en stund :)
Och om det inte blir försent där så ska jag nog gå och handla lite. Börjar tryta i kylskåpet nu :P

Det verkar vara fint väder ute idag, men det verkar blåsa lite.
Har inte varit ute något än så vet inte hur det är, men genom fönstret så ser det ut som så i alla fall.

Var ju på bilbingo igår, men vann ingenting :(
Jäkla skit :(
Mamma och Stina ska nog till Degerfors på söndag och spela igen, men då kan inte jag följa med för då ska jag till Henke och hälsa på med Catte.
Förresten, inte långt kvar nu :) Den 28.e ska jag och Catte hämta honom! längtar som bara den :D Får hoppas veckorna går fort till det nu bara!

Nej om man kanske ska göra ordning sig snart?
Kanske gå en promenad innan jag går till Veronica?
Det märks :P




// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0