Onsdag kväll!

Nu sitter jag här hos Tina ensam, eller ja.. Belse är ju här.
Men han är inge roligt sällskap.
Jag fick för en stund sen torka upp massa spya från honom på balkongen.
Han satt vid dörren först, och jag märkte att det var något skumt med honom. Sen såg jag att han skulle börja spy, så jag öppnade dörren så han kunde spy där i alla fall, och han började backa in när han spydde, så jag fick hålla i honom så han inte kom in. Och det var tur det, för om han hade spytt så myckket som han gjorde inne så hade det inte varit roligt. Men det var inge roligt att torka upp kan jag ju säga, jag är ju inte van med sånt, har ju aldrig haft djur själv.

Nej nu ska jag inte skriva mer om kattspya, kanske inte är så roligt att läsa om? :p haha.

Gick förut till Veronica, Dennis och Julia en stund.
Åt mat med dom, sen så drog Dennis igen.
Satt och pratade med Veronica och Julia.
Sen kom Dennis igen med sin kompis. Men dom drog typ lika fort igen :p Så såg inte så mycket av dennis idag.
Men antar att det blir så när man har skaffat kompisar.
Vi slappade i alla fall mest, sen gick jag vidare hem till Tina för att hämta pengar, gick sen och handlade lite. Det behövdes :P

Har kollat lite på fotbollen, men var ju inge vidare.
Nu ska jag ta mig en kopp te och kolla på idol :)
Har tänt lite ljus för att få lite stämning trots att jag är själv...

Imorgon blir det nog att gå till pappa och dom igen.
pappa kommer hem imorgon, så det blir trevligt :)

Ha en skön kväll :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0