Ledig!

Hallå där :)
Idag är man ledig, och då är det verkligen en slappardag :P
Sitter i soffan med myskläder på, hur gött som helst!

Tina åkte imorse till skogen för att vandra och sova i vindskydd, jag tycker verkligen synd om henne för det är något som aldrig skulle palla! Men jag är ju ingen skogsmänniska heller. Tina klarar nog att vara ute i skogen än vad jag gör :P

Igår så skulle mamma, jag, Stina och Tina åka och spela bilbingo.
Men när vi kom till nobelparkeringen så var det ju helt dött, så tjing fick vi.
Snacka om att jag blev besviken, för jag hade verkligen sett fram emot det :P
Det stod ju i kuriren igår att det skulle vara bingo, dåligt av dom tycker jag!

Men idag är det i alla fall bilbingo, så ikväll ska vi åka!
Tänkte vinna lite pengar ;P
Hoppas Hoppas Hoppas :)

Är kattvakt nu tills fredag...
skönt, men ändå lite tråkigt för det blir så ensamt.

Ska väl snart ta hand om disken tänkte jag, sen får vi se vad som händer.
Slappa framför tvn bara?
Det måste man faktiskt få göra ibland.





Kommentarer
Postat av: Moster

Så fina...o såååååååååå brun du är Jenny. Så himla fin i flätan. Puss o Kram till två toppentjejer

2009-09-08 @ 22:28:41
Postat av: Jenny

Svar till moster: Tack så mycket :) ja där var jag allt brun :P

2009-09-09 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0