Helgen är över

Helgen är över, igen!
Gud vad helgerna går fort jämt.
Imorgon är det jobb igen, och jag känner redan nu att jag kommer ha väldigt svårt att komma upp imorgon bitti och jag kommer vara väldigt trött på jobbet under förmiddagen, men sen piggnar jag nog till förhoppningsvis :P Inventering imorgon igen, då kanske man inte brukar piggna till iofs? men vem vet... siffror i huvudet kanske gör så att man blir pigg?

I alla fall, i fredags så var Tina och jag på bio.
Vi gick på nya Beck filmen, och den var bra :) fast jag tycker iofs att beck filmer är bra :P hehe. Efter bion så tog vi det mest lugnt, och la oss i tid för båda var väldigt trötta då :P

I lördags blev det fika på stan med Tina och Erika :)
Det var egentligen meningen att Blirren och Murra skulle vara med också, men Murra var sjuk och Blirren smsade vi och ringde men hon hade inte på telefonen, för vi ändrade tid. Så det blev lite tokigt där, men vi får göra om fikan helt enkelt när alla kan :)
Efter fikan så åkte vi till skolgärdet för tina skulle kolla på inneskor på team sportia. och hon hittade några där som hon fastnade för :P
Sen åkte vi in till Degerfors och hämtade tvätt hos Erikas mamma :P Sen blev det en tur till Tinas pappa för att lämna pengar till honom efter resan hem från arlanda. Men han var inte hemma så vi lämnade pengarna på bordet och åkte vidare till Tinas mamma. Tänkte säga hej till henne och Tina ville visa sina nya skor. När vi hade varit där så åkte vi till Erikas pappa för att säga hej. Blev att vi fastna där en stund :P Men det var så trevligt så :) Men Erika skulle ju ut på kvällen så det var dags att åka hem så hon kunde göra ordning sig.

På kvällen så åkte Tina och jag och hyrde film. Wallander - tjuven. Så vi kollade på den på kvällen och tog det bara lugnt :) gött de med ibland!

Idag har jag varit en stund hos pappa :)
Blev bjuden på Paj där, det tackar man ju inte nej till ;)
Men sen blev det att dra hem till tina för det var ju dags för ensam mamma söker som vi har väntat på att det ska börja i evigheter :p haha ;) Vi verkligen följer det programmet :P

Så det har varit en lugn helg för min del :)

Snart blir det sängen, jobb väntar imorgon.

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0