Gårdagen!

Igår blev det fika på stan med Erika, Murra och Blirren :)
Vi satt på som hemma ett bra tag och snackade, alltid lika trevligt med brudarna :) <3
Sen skulle Blirren till körskolan så jag, murra och Erika gick och mötte Tina på busstationen, så gick vi ner till stan igen. Jag hittade en tröja och en t-shirt på hm. Inge märkvärdigt alls.
Gick ner till jobbet och pratade lite. Jag bestämde mig då att följa med in till Degerfors på underklädesparty hos Mia som arbetstränar hos oss. Hittade tyvärr inget =/ Men det var trevligt ändå :) Fick testa en hand peeling också, gud vad mjuk och len man bev! Jag som är så torr om händerna jämt, det var något för mig faktiskt :P men köpte det inte :P haha.

Idag har träningvärken gått ner lite iaf :) SKÖNT!
Men det är inte över än... har allt ont fortfarande :P

Nej vad ska man hitta på idag då?
Jag känner just inte för någonting faktiskt, bara slappa...
Är på tråkigt humör just nu =/
Bläää!!

Ska inte tråka ut er mer nu..

tjarråååå

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0