"Bra där" ;)

Hallå där :)

Idag har jag som sagt varit hos pappa en stund igen och umgåtts :)
Käkade mat där, sen kom farmor och Algot dit, så vi fikade och pratade, det var trevligt :)
Pappa och dom fick även deras soffa idag som dom har beställt från EM, den var snygg och bekväm, lite hård tyckte jag, men den kanske mjuknar upp sig? men pappa och Veronica tyckte den var perfekt, och det kanske är huvudsaken? :P
En annan sak som inte var så himla trevligt att höra, som pappa berättade..
Det var att när han och hans arbetskompis var på väg till Norge i måndags morgon (vid 05.00 ungefär). Då var det en bil som körde om dom, och precis när den bilen hade svängt in till pappas fil igen så kom det ett rådjur springandes, och den första bilen körde på den. Det äckliga var att rådjuret flög in i vajrarna (mitten av vägen), och det bara flög delar från rådjuret berättade pappa. Så jäkla vidrigt!! Usch, tänk er själva och se det.. bilen som var framför pappa gick det bra med. Men snacka om vidrigt!

haha nu fick ni veta det med ;) Kanske skulle ha varnat er innan? ;)

När jag kom hem till Tina så diskade jag på en gång.
Sen gjorde jag i ordning macka och te, gött de ;)
Blev idol till det med.
och det roliga var ju när Anders Bagge kläckte ur sig: BRA DÄR!
haha jag, Erika, Sofie och Murra reagerade direkt och skrev till varandra på facebook! vilket liv det blev asså :P
Men det är ju vi "fnasken" som har startat det där känns det ju som, så man reagerar ju så fort någon annan säger de orden :P haha, det var roligt iaf :P

Imorgon är det jobb som väntar, dom ska tydligen ha gjort om lite vid kassan, så det ska bli kul att se :)
Och imorgon kommer Tina hem med, så det ska bli lite intressant och höra hur det har gått på hennes vandring :P


På tal om helt andra saker, funderar på att åka till Öland i slutet av oktober :)
Älskar att åka dit :) så härligt att umgås med min moster och kusin! plus att moster fyller år då om jag skulle åka då. Har redan kollat upp tågtider och det blir inte dyrt om jag beställer snart :) hoppas jag kan åka då :) skulle vara skönt att komma bort lite :)

Nej snart dags att sova, eller lägga mig och läsa lite iaf :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Moster

Usch det lät ruskigt ang rådjuret... Blir jätteglad om du kommer då ska vi ha mysigt...sen är vi själva den här ggr. Ingen mormor som går en på nerverna...och väcker dig och bara sitter o stackars "moster" får nästan ett raserianfall...haha. Puss o Kram

2009-09-10 @ 23:25:26
Postat av: Madde oxå moster men inte åt dig ;-))

gjort om LITE... DRA DIG BAKLÄNGES!!! För oss är det massor ;-) SÅ HIMLA STOR FÖRBÄTTRING! Tur vi har A-L som kör på i 110 tills allt är klart, supertruperbra eller kanske BRA DÄR :) Håller på för fullt med att planera Oktober, säg till i efterm. när så jag vet när du ska gotta dig på härliga Öland. Låter mysigt! Ses senare...

2009-09-11 @ 10:29:14
Postat av: Murra

Haha jaa helt galna blev vi :P Men du ska ingenstans i mitten av oktober iaf! Så det så ;)

2009-09-11 @ 14:00:17
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan det med rådjuret.. stackarn.

Hahaha jaa helt galna xD störda

2009-09-11 @ 18:14:31
Postat av: Jenny

Svar till Murra: nej då, då fyller ju du så då stannar jag hemma vettu ;) åker i slutet av oktober isånna fall :)

2009-09-11 @ 19:18:10
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0