Örebro igen!

Igår var jag, Erika, Murra och sofie till Örebro igen och spenderade mer pengar på saker!
gud, vi har varit där ofta nu tycker jag, börjar bli som en liten tradition som Murra sa :P
Men hallå, vem säger att det INTE är kul att shoppa!?
Man blir ju så glad när man köper massa nytt :)
Kanske inte lika glad när man ser hur lite pengar man har kvar ;)
I alla fall, det jag inhandlade var:

  • en kjol
  • ett par skor
  • två tröjor
  • en väst
  • tights

Tror inte jag glömde något nu...
Ska till stan sen och kolla efter örhängen och halsband också till lördag, för då blir det fest :D Jag längtar! Har inte varit ute på en månad nu!
Sen blir det glass på jobbet också ;)

Ska ta en till kopp kaffe sen blir det duschen och snygga till sig lite ;)

Tjarrååå


Kommentarer
Postat av: Madde

....min gubbes kommentar när jag kommer hem efter en dags shopping: "nu är du glad ett tag till då" :)

Vi kvinnor får en kick av att handla kläder och sånt, så är vi!

2009-10-25 @ 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0