Namnsdag!

Idag är det min namnsdag, JENNY! :)

Jenny är ett kvinnonamn och är en engelsk kortform av Johanna, med betydelsen Gud förbarmar sig. Kan även vara en smeknamnsform för Jennifer. Namnet har använts i Sverige sedan 1767. Jenny var en av kometerna på namntoppen under 1980-talet. Därefter har trenden vänt neråt igen. 31 december 2004 fanns det totalt 47233 personer i Sverige med namnet, varav 31574 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 393 flickor namnet, varav 102 fick det som tilltalsnamn.

Lite information fick ni där om mitt namn, bra där ;)


Idag har jag gått en promenad, nämligen exakt 6.2 km! haha.
Och hur jag vet att det är exakt så långt tänker jag inte ens säga, bättre ni frågar Tina ;) haha.
Gick förbi mammas jobb och fikade där för dom skulle ändå äta då, så höll dom sällskap. Sen gick jag vidare till jobbet och köpte plastfickor till Tina :P Sen hemåt till Tina :)

Så nu blir det bara lugnt :)
Ikväll är det desperate, missa inte det för guds skull ;)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS !!!!

2009-10-06 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0