God morgon!

Hör och häpna, eller kanske läs och häpna.
Jag, Jenny Sjögren gick upp klockan 09.00 idag! Frivilligt också!!
Tina ställde nämligen klockan idag för hon skulle in till Örebro med hennes mamma.
Och hon kunde inte låta bli att väcka mig, frågade om jag ville äta frukost med henne. Och då kände jag att jag ändå inte kommer kunna somna om, så visst, Jag gick upp med henne och käkade frukost :) De ni ;)

Sitter och väntar på att mamma ska höra av sig.
Vi ska gå på marken tillsammans.
Det blir marknadsgodis som aldrig förr :P mums!
Sen ska jag nog köpa strumpor, för det behöver jag verkligen ;P haha.

Brr... vilket höst väder det är ute idag.
så mulet och grått ute... Men fina färger på träden :) Det gillar jag! :)

Ha det gott alla i det tråkiga vädret!



// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0