vännerna + Farsdag

I lördags så blev det stan med Tina och Marie för att inhandla någon farsdag present. Tina hade redan fixat det när hon var på gekås men jag och Marie hade inte gjort det. Men vi visste vad vi skulle köpa så det gick fort ändå :)
På kvällen så åkte jag, Tina, Erika och Blirren till Murra, det var spelkväll som stod på spel. Sofie kom också efter en stund :) Fast jag tyckte vi mest satt och snacka, det blev skipbo 1 gång och uno 2 gånger ;P Och det blev lite dålig stämning då och då bland oss :P inte bara mig nu som vissa kanske skulle ;P Men när vårat gäng spelar spel tillsammans så brukar det bli lite dåig stämning ibland haha :P Jag vann 1 gång på Uno och tur var väl det ;)
En trevlig kväll med vännerna helt enkelt :) <3

Och igår så var det ju farsdag, så jag duschade och gjorde ordning för att åka till pappa. Väntade ett tag på att pappa skulle ringa så jag kunde komma, för dom hade nämligen besök från Norge. Men tillsut så ringde han och kom och hämtade mig :) av mig fick han en ask med geisha, en påse kina snacks, två trisslotter och två tialotter, tyvärr så vann han inget =/ Men han blev väldigt glad för presenterna iaf :D  Var hos pappa i två timmar ungefär, sen drog jag vidare till Tina, där var Erika och vi kollade på ensam mamma söker, sista avsnittet :P Sofie kom också efter ett tag.
En bra dag var det :)

Idag har jag jobbat och slitit :P
Det är mycket jul i butiken nu, så välkomna in för julshopping ;)
Blir jobb imorgon med så ska plocka upp mer julsaker :P

Ska kolla vidare på grannfejden nu :)

Tjaoo // Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Haha vet inte om jag vågar skriva om det.. =P

2009-11-10 @ 19:25:49
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Haha, jag tyckte jag såg ut så.. =P

2009-11-10 @ 23:52:32
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0