uppe med tuppen?!

Tjoo!
Idag vakna man klockan 09.00 när Tinas alarm ringde, hon skulle nämligen upp tidigt idag för dom har borta match. Hon snooza till halv tio ungefär, och jag kunde inte sova.. kände mig hyfsat pigg, men det konstiga är att jag har sovit grymt dåligt inatt, och legat och vänt på mig flera gånger.. men men. Så när tina gick lite efter tio så gick jag upp och gjorde ordning frukost :)

Vilket väder det är ute idag då :D
Blir att ta en promenad hem sen, prata lite med mammi.
Sen ska jag försöka och träffa therre, ge hennes presenter ;) haha. (hon fyllde i juni)
Sen ska jag ta mig en promenad nere vid sjön, så fint när det är så vackert väder ute.
Jag ska även testa det jag ska ha på mig på Maries fest på fredag.. Jag kommer se förjävlig ut.
Hon har nämligen färg tema på sin fest, och jag har fått färgen GULD!! Den värsta färgen man kunde få ungefär.. var till Örebro i torsdags, och jag leta och leta och leta, men finns det något guldigt i affärerna eller!?? NEJ!! det finns bara svart, silver och blått! Ni kan tänka er mig där inne alltså, ganska så irriterad!! Så tillslut så köpte jag ett par guldiga strumpbyxor, som är guld glittriga, jätteFULA verkligen!!! Sen ska jag ha min svarta klänning till det med massa guld smycken till. Så det ska jag testa idag när jag kommer hem.. får se om det blir någon bild så ni får se hur hemsk jag kommer se ut på festen!!

Så ser min dag ut hittills..
Får se vad kvällen bjuder på sen..
Tänker inte vara hemma hela dagen iaf..
Finns ju anledningar också..


5 dagar kvar nu folket!! ;D
längtar!

Bjuder på en bild från förra helgen när Tina hade en liten fest hemma hos henne.
En lyckad kväll :)



//Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna bääärta

heeej :D

ååh på torsdag jobbar jag till halv 7 :( men om ni är kvar efter det kan jag komma :D

ja självklart kommer jag på lördag :D kan emil följa med?? Man får ju absolut inte missa din 20 års dag :D

kram :D<3

2009-11-21 @ 19:35:26
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0