Måndag

Dags att skriva lite här igen då :)

I helgen har det bara varit lugnt för min del :)
Hur skönt som helst faktiskt!

I fredags så fyllde min kusin 20 år!
Men hon bor ju på öland så kunde inte direkt åka dit och fira henne, men jag skickade allt iväg ett sms till henne och gratta henne :D Hoppas du hade en bra dag gumman :) <3

Annars så rullar allting på...
Förutom att jag har blivit väldigt torr i ansiktet och det kliar även där, kliar även i mina ögon så jag har fått för mig att det är allergi som spökar.
Men idag innan jobbet så åkte jag och köpte allergi tabletter, så får hoppas på att det hjälper. Annars får jag nog åka iväg och kolla upp det.

Nej just nu är jag grymt sugen på fetaost så ska nog cykla iväg till kronhallen och köpa det ;)
sen blir det en varm dusch och soffan som gäller :)

Sov grymt dåligt inatt så blir nog tidigt ikväll.

Ha det så bra :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0