Beslutsångest

Ja det är som vanligt när det gäller mig.
Känns som jag jämt har beslutsångest om saker och ting!
Den här gången är det om jag ska festa imorgon eller inte..
Det är ju om en sån liten grej, men ändå får jag världens beslutsångest!
Blir tokig snart! hatar verkligen sånt här! ååhhhh !!!

Imorgon så är jag bjuden på 20 års fest hemma hos Paath.
Vi blir bjudna på mat och bål och tårta :) helt gott :D
Så jag ska ju dit och fira Paath iaf, men vet bara inte om jag ska festa!
Vissa ska inte festa och vissa ska..
Just nu är jag ju inte så himla sugen, så jag får nog se imorgon hur sugen jag är då.. men om jag känner mig rätt så kommer jag inte kunna bestämma mig imorgon heller!
Snälla hjälp mig någon!!


Ikväll blir det bara lugnt :)
Ska göra en god sallad med fetaost och sen kolla på Talang :D



                                                                                             Jag på fest 1 maj ;)



// Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi skulle ju supa !

måste veta hur det blir senast klockan halv 2 imorrn, så jag hinner till systemet om det blir nåt

2009-05-15 @ 20:11:10
Postat av: Anonym

Annars åker jag upp till sälen imorrn. Så jag vet om vi ska ut eller inte.

2009-05-15 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0