Tisdag

Idag jobbade jag i två timmar :P  10-12 :)
Sen gick jag till mammas jobb och hämtade bilen och åkte sen hem.
Vid 12.40 ungefär drog Brorsan och jag in till Kristinehamn för att klippa oss :)
Jag klippte bara av det slitna, det behövdes kan jag ju säga.
Så vet inte riktigt om man märker att jag har klippt mig :P haha.

Efter klippningen drog vi hem till Catte, fick mat där :) Tack Catte :)
Sen drog jag hem.
Fick stans huvudvärk så har legat i sängen och kollat på vänner och försökt somna in lite... men har inte gått så bra.
Känner att jag fortfarande har huvudvärk... Ska nog gå ner och ta en tablett tror jag.

Är helt sugen på våfflor!
Men det är så himla jobbigt att göra ordning det.
Sen är jag sugen på chokladbollar som jag har varit i flera dagar nu :P
Men jag tar mig aldrig tid att göra dom...
Får se om jag kanske får någon ork att göra det sen :)
men då kommer vi säkert inte ha alla ingredienser till det, sån tur brukar jag ha ;)

Ikväll är det desperate :D
Längtar!! :D

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Jenny! Riktigt fin i håret blev du, bara topparna..... nej, lite extra var det allt :)

Kram, vi ses imorgon!

2009-04-01 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0