Oh vilken härlig dag!



Idag har det varit hur fint väder som helst ute :D
Jag gick till kronhallen förut för att handla lite saker, och jag njöt så när jag gick dit och hem :D
Så himla skönt ute, nu vill jag bara att snön ska försvinna och det gröna ska komma fram!!
Men det är ju på god väg iaf ;)

Har inte gjort ett skit idag, bara tagit det lugnt :)
Men det måste man väl få göra någon gång? ;)

I helgen ska jag vara hundvakt :)
Hoppas det kommer vara kanon väder då så man kan ta en långpromenad med vovven :)
Det skulle vara underbart :)

Nej nu blir det att kika runt lite på internet :)


Tjaoo

Kommentarer
Postat av: linnea

om det blir så fint väder som det sägs imorrn så är det du och jag som tar en långpromenix! :)

2009-03-20 @ 20:51:33
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0