Och så var det Lördag

Idag fick man kliva upp ganska så tidigt, eller för mig är det tidigt iaf, alla andra tycker väl inte det.
Hade ställt klockan på 09.30 men gick upp lite innan 10.00.
För idag var det nämligen dags att jobba igen :)
Ärligt talat så såg jag faktiskt lite framemot det, för på lördagar brukar det oftast vara mycket folk :)
Och jag började ju elva idag också så det var gött :)

När jag väl kom till jobbet så var det allt folk i butiken :)
Och som sagt, det har varit hur mycket folk som helst idag.
Jag stod i kassan och det var någon hela tiden som handlade, så tiden gick grymt fort :)
Så det var allt roligt tyckte jag :D
När klockan var lite efter 14 så märkte man att alla var typ på väg hemåt, för då kom det inte så mycket folk.
Men så är det nästan jämt tycker jag. Så då fick man stå och titta ut lite :P Men det gjorde inget :)
Och massa nytt har vi fått in i butiken också, har ju inte hunnit sett det för har inte jobbat sen i måndags. Så det var roligt att se :)

Men iaf, efter jobbet så cyklade jag hem :)
Var så hungrig så min snälla mamma hade laga mat tills jag kom hem :)
Så det var typ bara att sätta sig och äta :)
sen höll hon även på med en bulldeg och det tackar man väl inte nej till ;)
Fast ärligt talat så tog jag faktiskt ingen bulle, var ju så mätt efter maten :P

När jag hade ätit så tog jag bilen och åkte till murra :)
Skulle egentligen hämta min dator hos tina, sen bara titta in en sväng hos murra.
Men blev att jag stanna kvar där väldigt länge :P
Tror jag kom dit vid 16 och åkte hem vid 22 någon gång ;)
Bra där ;)
Men vi spelade massa Skipbo och Uno :P
Helt inne i det nu ;)
Blirren kom också och höll oss sällskap :)
Stackars Murra som var sjuk, hade helt ont i huvudet hade hon :(
helt jobbigt. men hon stod ut iaf :)

Nu sitter man här hemma, har tagit sig en dusch :) helt gött.
Har tittat runt lite här på internet men inge roligt ju =/
Får se vad som händer och sker.

Början fan bli lite hungrig nu ju =/

Ha en fortsatt bra kväll :)

Hedda!

Kommentarer
Postat av: Tina

Nörda skipbo och uno jämt,,;)

2009-03-08 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0