Värmeslag!

Gud vad varmt det är ute nu!
Men man ska inte klaga! Det är väl såhär vi vill ha det?!
När det regnar så klagar vi hela tiden på att vi vill ha sol och värme..
Men när värmen väl kommer, då klagar man på det istället.
Vi är väl för konstiga egentligen? ;)

Idag har mamma och jag gått på stan i flera timmar.
Jätteroligt i värmen ;) haha.
Men måste man så måste man.
Först så gick vi ner till mitt jobb, beställde en tavla där till min kusin som gifter sig.
Tyvärr så var inte Madde där, så vi fick beställa, annars brukar hon ju göra tavlan på en gång när man är där.
Efter att vi hade varit på jobbet så gick vi in till min kusin Helen på STIL, men då var inte hon där, utan hon skulle komma senare. Så vi gick lite på stan så länge, kollade efter skor till mig som jag behöver  till bröllopet, men hittade tyvärr inga som passade. Gud det är inte det lättaste att hitta skor ibland alltså. Jag vet inte hur länge vi gick och letade skor.. Så tillslut så gav jag upp med skor. Så mamma och jag gick till bokia och köpte ett kort som vi ska pyssla lite med till bröllopet. För på mitt jobb så köpte vi lite scrapbooking kit med bröllopssaker, så vi ska få sätta oss någon dag och pyssla lite :) Gick ner till Helen efter och då var hon där!
Jag hörde med henne om hon hade något pärlhalsband av något slag som kan passa till min klänning, och det hade hon :) jättefint halsband är det, sen hade hon även örhängen till också :) PERFEKT! :D det jag ville ha :D så smycken är klara iaf :D Jag ska försöka ta kort på halsbandet och örhängena så ska ni få se vad fina dom är :) klänningen med kanske ;) jag är iaf nöjd :)
Skor ska jag testa Tinas vita, som hon hade på studenten och balen.
Får hoppas dom passar :)

Imorgon blir det stan igen med mamma.
Ska hämta tavlan då :)
Och sen kom jag på två saker som jag glömde köpa idag..
Måste köpa en tubtoppsbh och sen någon blomma av något slag som jag kan ha i håret.
Det är inte bara när man ska på bröllop inte ;) haha :P
Så jag måste komma ihåg det imorgon!

Annars har jag bara tagit det lugnt ikväll.
Mamma och jag var över till grannen en stund och hälsade på dom och Zelda :)
Ska om en stund hämta skorna hos Tina och testa dom med klänningen.. hoppas hoppas det blir bra nu!

Imorgon ska det bli åska har jag hört...
Så man får passa på att vara ute nu ;)

Ha det så gött i värmen!

// Jenny


En liten knäpp bild på mig för några år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0