Grillkväll :)

Dags för uppdatering ;)

Igår var det ju Karlskogafesten :)
Så efter att jag och Tina hade hämtat mamma inne i örebro som kom från Öland så gick vi på en gång upp till stan.
Mamma hakade på oss en bit på vägen till stan.
Det var jag, Tina, Linnea och Catte som gick :)
Det var ju Same old story och dom får man ju bara inte missa.
Det var mycket folk, så det var ju roligt :) träffade och såg en del som man kände igen :)
Sen drog dom igång, same old story! Så jävla duktiga var dom...
Men det var tråkigt att se att brorsan inte var med :(
Det kändes faktiskt... :(
Men Westman hade hoppat in istället, och det lät lika bra för det :)
Men det är ju brorsans plats som sagt, och det kommer det alltid att vara. Vet ju att han tycker det är så himla roligt att spela i bandet :)
Men han fick iaf applåder igår, tyckte jag var gulligt :)
Folk tänker på honom (dom som vet) och det känns så bra :)
Men iaf, dom var grymma!!

Efter att vi hade kollat klart så gick vi mest runt och kollade på allt och alla en stund :)
Sen kom vi på att vi var hungriga så vi gick och köpte kycklingwok, jättegott men starkt :P
Sen drog Catte hem, så jag tina och blirren gick runt något varv till, sen så drog vi hem också.
Så det var en bra dag igår :)

Idag har jag mest slappat.
Tina och jag har betalat resan nu till Bulgarien, så nu är allt klart :)
Känns jättebra :) behöver man inte tänka på pengar något mer. Bara fickpengar :)
Sen har jag skjutsat in Tina till degerfors när hon skulle börja jobba. Var snäll idag och gjorde det ;)
Har inte kunnat ligga i solen än.. förkylningen är inte bra än... är hes också.. låter förjävlig :P haha.
Får hoppas det går över snart :)

Ikväll var det grillning i bråten hos Marie som gällde :)
Det var kul att träffa lite nytt folk :)
Jättetrevligt och mysigt :)
När jag drog från Marie så åkte jag till murra och hälsade på där :)
Länge sen jag träffade henne.
Så vi satt och snackade en stund.

Sen drog jag hemåt till Zelda :)
Är ju hundvakt fortfarande..
Ska nog krypa i säng snart.. klockan börjar närma sig 01.

Michael Jackson är död förresten.
Fick veta det för en stund sen.
R.I.P!

Förresten, idag är det exakt 5 månader kvar tills jag fyller 20!
yeeeaaahh ;)



Ha det gött :)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0