Inför bröllopet :)

Tänkte bara lägga upp en bild på mig när jag har allt på mig som jag ska ha på bröllopet :)
Bara smink och hår som ska fixas, annars är allt klart :)
Man ser inte så bra på bilden på mitt halsband och örhängen, men dom är på iaf ;)
Jag kan ju också meddela att jag är röd som en tomat!! som ni kanske ser ;)
Inte den bästa bilden direkt.... Men jag bjuder på den helt enkelt ;) haha :P
Orka bry sig i den här värmen! ;)
Så nu ser ni på ett ungefär hur jag kommer se ut på bröllopet ;)

// Jenny



Kommentarer
Postat av: Anonym

D kommer bli jät gumman.:)

Inte världens bästa fotograf som tog bilden heller så du får skälla lite på mig.:P

2009-06-30 @ 23:06:17
Postat av: Madde

Kanonfin är du! :)

2009-07-01 @ 08:35:32
Postat av: linnea

jättefin :) du ser inte röd ut längre du ser ju fan brun ut ge dig o klaga ;)

2009-07-03 @ 02:00:33
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0