Dags att packa IGEN!

Dagarna går så himla fort nu tycker jag!
Har ju nyss kommit hem från Göteborg, och nu ikväll måste jag börja packa för imorgon bitti ska jag åka till Öland.
Min kusin tar studenten på fredag, så ska fira henne :D
Det är helt sjukt egentligen, det har gått 1 år sen man själv tog studenten! Det har ju gått hur fort som helst verkligen!
Jag längtar verkligen tillbaka! det var en underbar tid!
Men i alla fall, imorgon klockan 09.10 åker jag tåg från Örebro. Kommer till Kalmar klockan 16.25. Så det tar ett tag att åka ner.. Men det ska bli skönt att komma till Öland, älskar att vara där på sommaren! Men jag kommer sakna alla här hemma såklart!

Idag har jag gått lite på stan med Linnea :)
Länge sen vi sågs nu. Men det var roligt.
Jag handlade två tubtoppar och sen ett par shorts :)
Inhandlar för Bulgarien redan vet ni ;)
haha nej då men det är bra att ha på sommaren :)
Sen ska jag ju självklart ha med mig dom till Bulgarien.

Ni som inte vet så ska jag till Sunny Beah med Tina, Emelie, Marie, Erika och Jessica :D
Vi åker den 15 augusti :)
Det ska bli grymt gött faktiskt !!
Längtar redan!
Så nu blir det att spara pengar som aldrig förr ;)
Vi ska ha så jäkla roligt :D:D
Behöver komma iväg faktiskt, känner verkligen det!

Nej men undra om man kanske ska börja packa lite nu då? ;)
Klockan tickar iväg..
Måste ju ställa mig och stryka och grejer, inte riktigt min grej det ;)
Tar sin lilla tid om man säger så :P haha.
Det här blir nog mitt sista blogginlägg, om jag inte hinner med något senare ikväll.
Det märks.

Annars får ni alla ha det så bra nu :D
Det är bara att nå mig på telefonen om det är någonting :)

Puss och Kram

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bulgarien kommmer att vara höjdpunkten i sommar :D Så grymt kul ska vi ha det! Ska nog börja packa nu jag också! Skratt

2009-06-03 @ 18:06:38
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Marie

du jag har redan packat klart ;) höhöhööö

2009-06-03 @ 21:53:45
Postat av: Jenny

Svar till Marie och Emelie: Det är tur att ni redan har packat, man vet ju aldrig, man kanske inte kommer hinna med att packa annars ;)

2009-06-03 @ 23:01:19
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Hm...

Är ni REDAN PACKADE alla tre.... Hm. Kram M

2009-06-04 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0