Stugan!

Idag på förmiddagen så tog jag det bara lugnt :)
Duschade och gjorde ordning mig sen satte jag mig en stund vid datorn :)

På eftermiddagen någon gång så åkte mamma och jag ut till stugan.
Där ute var Eva och Leif.. min faster och hennes gubbe, ni som inte vet :P
Det var tänkt att vi skulle hälsa på Therese och Jörgen eftersom mamma inte har träffat dom på ett bra tag.
Men dom var inte där.. så vi satt och prata med Eva och Leif ett bra tag :)
Tillslut kom dom :D Så vi fick se massa bilder från bröllopet, jättefina bilder verkligen :)
Vi fikade och pratade och bara umgicks :)

Jag älskar att vara i stugan, det är så himla fint och mysigt där :)
Gillar det verkligen.
Men efter några timmar i stugan så ville mamma hem, och då precis kom Helen och barnen.
Lite synd, jag hade gärna viljat stanna kvar men ville inte säga något till mamma då.
Så vi åkte hem..
Och nu sitter jag här..

Jag är så jäkla tung i huvudet.. usch!
Obehagligt är det faktiskt.
Måste nog lägga mig ner tror jag men då kommer jag väl somna.
Har känt mig trött hela dagen..
Men bara huvudvärken släpper så är jag nöjd.. för det var inge roligt att ha.

Ikväll blir det lugnt iaf :)
Får se om det kommer något mer inlägg senare :)
Det märks ;)

// Jenny



Här kommer en bild på Emelie och mig från midsommar :)





Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka fina töser ;-)!

2009-07-07 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0