Ännu en dag

Ja ännu en dag har gått och jag har bara jobbat hela dagen.
Hyfsat med folk idag...

Har bara tagit det lugnt efter jobbet, orkar inget annat nu känns det som :P

Måste bara säga en sak som jag tyckte var lite roligt.
Skulle egentligen ha skrivit det igår här i bloggen, men kom inte på det då så därför får det bli idag.
Nu ska jag berätta:
Igår kom Marie in till jobbet en sväng.
Och vi har pratat innan om att hon ska köpa högtalare till sin mobil så hon kan ha med det till bulgarien när vi åker.
Så när hon var inne på jobbet igår så frågade jag:
- har du kollat efter högtalare till din mobil?
Marie: ja, jag var inne på expert förut. Men dom var så dyra där så struntade i det.
Jag: Okej vad synd. Men kolla du inte på Elgiganten också?
Marie kollar på mig som ett stort frågetecken.
Marie: öh eligiganten? Har vi ens det?
jag: haha jaa.
Marie: vart ligger det?
jag: brevid expert!!
Marie: jaha (I) Då ska jag kolla där när jag cyklar hem.

Smart där Marie ;) haha.
Tyckte det var lite roligt faktiskt :P
Dum är hon :P Men man kan ju inte alltid vara smart ;)

På måndag kommer brorsan hem i några timmar, men jag jobbar då så kommer inte få träffa honom :( Men det får gå ändå.

Nej ska ta mig en dusch nu.. sen blir det fan sängen :P
Är helt slut idag :P
Imorgon blir det jobb igen :)
På lunchen blir det att åka hem och gå ut med Zelda, för imorgon till lördag är jag hundvakt :) Blir mys :)

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: MARIE!

inge taskigt sa ja ;o det här ska du få igen för! ;)

2009-07-30 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0