Och så var det fest igen...




Ja i lördags så blev det fest igen.
Murra och alla dom andra var så himla sugna på att festa i veckan, så murra sa att hon fixar fest på lördag så alla måste komma. Jag var inte alls taggad, kände inte alls för att festa.
När det blev lördag så var jag fortfarande inte taggad för fem öre.
Tina och jag gick på stan lite, köpte dricka inför kvällen sen gick jag hem till mig och tina till sig.
Jag började tända massa ljus i rummet och satte på mig mysbyxorna.. hue skönt som helst.
Var så seg och satt vid datorn... men sen tänkte jag att jag måste försöka bli piggare, så tog mig en dusch en bra stund :P käkade mat med mamma vilket inte blir så ofta längre, så det var trevligt :) sen var det dags att göra ordning sig för festen. Medans jag sminkade mig så satte jag på lite party musik för att komma igång, och visst blev man lite mer taggad då ;)

Väl hos Murra så var Paath och Erika där bara :P men vi satte igång tills fler folk kom :)
Och vi kom igång faktiskt :) så det var roligt.
tiden gick fort hos murra och det var dags att beställa taxi till statt.
Jag, Beempi, Erika och Tina tog en taxi.
Jag kläckte ur mig en dum kommentar som jag inte ens vill nämna här :P
Men alla andra fick skratta iaf, och det är ju alltid bra ;)

På statt var det faktiskt mycket folk, vilket jag inte trodde det skulle vara.
Men jag tappade ju bort alla hela tiden, fick springa runt flera gånger och försöka hitta någon.
När jag väl hittade någon så tyckte jag den försvann lika fort igen...
Så jag hade inte så roligt på statt faktiskt =/
När jag väl tänkte att jag skulle gå från statt, så hittade jag ingen för att säga det.
Och jag ville inte bara gå utan att tala om det för någon.
Så jag stannade kvar till klockan var två..
 jag träffade en gammal klasskamrat från högstadiet så det var roligt :)
Men av mina kompisar såg man inte röken av...

När jag väl kom ut från statt så träffade jag tina.
Vi gick till viking för där visste vi att Catte var.
När vi kom fram så var även blirren, paath och brorsan där med.
När det var dags att gå hem så blev det lite tjafs mellan brorsan och mig..
Inge vidare roligt direkt...
men men....
vi har inte pratat med varandra sen dess :P
Men det löser sig nog :P

Har massa bilder från festen, ska försöka ta mig ork och lägga ut bilderna :)

Men snart ska jag skjutsa Erika till busstationen för hon ska på kryssning, jag är inte ett dugg avundsjuk ;)
Får se hur det kommer att gå, har kört hennes bil en gång förut och det fick väl sådär :P så är lite nervös ;) haha.

Kanske kommer något mer inlägg idag... det märks ;)

Hedda!

Kommentarer
Postat av: walli

Hhahaha oj bilden :P

2009-02-25 @ 11:53:15
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0