Bio :)

Idag åkte jag och Linnea in till Örebro för att kolla på bio.
Det var hennes födelsedagspresent till mig att vi skulle åka in till örebro och käka någonstans och sen kolla på någon bio :)
Så idag blev det äntligen av :P
När vi kom in till Örebro så gick först till bion och hämtade biljetterna.
Sen gick vi till restaurangen Hellas som Murra tipsade om. Det var mysigt där inne.
Jag beställde fläskfile med klyftpotatis, och då fick man även ris till med 4 olika såser. Linnea tog likadant fast med kyckling istället. Det var hur gott som helst :D och det var inte så dyrt heller. Kostade 150 kr för mig, med maten och en stor dricka :)
Så det var ett bra tips från murra :D och jag rekommenderar det verkligen :)
Efter att vi hade suttit där ett tag så gick vi till bion. Vi kollade på filmen: i taket lyser stjärnorna.
Den var bra faktiskt. en gripande film.
Så jag är helnöjd :D
En jättetrevlig kväll var det verkligen :D:D
Blir inte så ofta att jag och Linnea umgås så det var verkligen roligt.
V hade mycket att prata om :)

När vi kom hem från Örebro så gick vi in till Linnea.
Vi tänkte fixa min design på min blogg, för hon vet hur man gör det :)
Men jag ska leta upp lite bilder och så först, sen kan hon fixa den :D
kommer nog bli kanon.
Just nu är ju bloggen så himla tråkig.

Nej ska sätta på någon film nu och lägga mig och kolla på den :)
Somnar snart :P

Imorgon blir det nog fest :)

Hedda Hedda!

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah, ja tillslut kom vi in till örebro ;) tack för en trevlig kväll vännen och skicka nån bild snart så jag kan klura ut nån passande design :) <3

2009-02-21 @ 01:02:21
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0