Äntligen tittar solen fram :)

Blev ingen uppdatering igår.. sorry för det :P
Men igår hände det inget särskilt iaf i mitt liv :P
Jobbade till fem, blev hämtad av mamma direkt efter jobbet för jag skulle skriva på ett papper som var viktigt..
Sen åkte vi till kronhallen för hon skulle ha kräftor så jag gick in och köpte det åt henne och så passade jag på att köpa schampoo och balsam till mig också :P
Blev sedan skjutsad till Tina där vi sen bara slappade på kvällen :)

Idag har jag jobbat igen.
Varit lite mer folk idag tror jag..
kändes som det iaf :P
Men nu har ju det fina vädret tittat fram igen så nu är väl alla nere på stranden och göttar sig!
Brukar bli så när jag jobbar, då kommer solen fram!
Och när jag inte jobbar, då regnar det.
Jag brukar ha sån tur med mig ;) haha.
Men men.. så är det. Skönt ändå att det inte regnar, fast man jobbar så vill man ju ändå ha sol i och för sig :) härligt de :P

Idag innan jobbet så gick jag in till Kappahl och köpte mig ett halsband som man sen kan göra sitt eget halsband eller hur man nu ska förklara. Man köper egna smycken sen sätter man på det på halsbandet. Berlocker tror jag jag det heter om jag inte är helt ute och cyklar :P Fick även ett hjärta som satt på det halsbandet, var ju bara ute efter kedjan eller vad man ska säga, men hjärtat var ju fint så jag tog det :) Har köpt mig en berlock på jobbet nu med, ser ut som en blomma. Så nu har jag ett hjärta och en blomma som jag kan byta mellan :)
Hoppas ni förstår vad jag menar :P haha.

Imorgon fyller pappa år :)
Blir att ringa och gratta honom eftersom han inte är hemma än!
Men han kommer nog i helgen så jag får ge paket då :)
På Fredag fyller Catte år med :) Så på lördag blir det fest ;)

Skrev ju i förra inlägget att det skulle komma mer bilder från festen hos Erika :)
Så det ska ni få nu också :)
Titta och njut eller vad man ska säga ;) haha...

                   


                   


                   



// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0